Alla inlägg den 6 mars 2016

Av Julia - 6 mars 2016 22:54

Nu är bloggen startad och målet satt! 2017 smäller det och då SKALL jag vara väl förberedd för HIM. Börjar tidigt för jag avskyr sistaminutenträning när man går ut hårdare än vad man är tränad för, då blir inte träningen rolig. Tänker att jag skall köra tre fasta pass i veckan:


- Cykel

- Löpning

- Simning 


Tänker inte fokusera på tempo och distans i början utan endast tid för att komma på banan med min träning igen. När det gäller simningen så är det främst tekninken som är tidstjuven i mitt fall, jag måste verkligen anmäla mig till simkurser framöver för att lära mig crawla. 


Mat fokuserning har varit ett stort problem för mig så det lägger jag inte fokus på, de får komma automatiskt. Jag har så många gånger bestämt mig för att gå ner i vikt (då jag gått upp av följd av att jag inte kunnat träna) men resultatet blir alltid att jag äter mer skitmat ju mer jag tänker på att äta rätt. Viktnedgången eller i alla fall en fastare kropp vet jag kommer som en bonus när man tränar hårdare och inte äter mer än vad jag gör idag.


Imorgon smäller det, då går startskottet på min resa. Snöra på er skorna och häng med resan....

Presentation


Vägen mot HIM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards